Veelgestelde vragen over de cadeaubon

Hier kan je een antwoord vinden op veelgestelde vragen over "de Brooklyn cadeaubon".

Vind je hier het antwoord op je vraag niet terug? Geen nood, onze klantendienst helpt je graag verder. Je kan ons bereiken via het contactformulier, via +32 (0)56 21 80 24 (enkel op werkdagen tussen 8u en 17u30), of via de chat (dagelijks tussen 9 uur en 21.30 uur, ook op zon- & feestdagen).

  • Hoe kan ik mijn cadeaubon gebruiken op de webshop?

    Bij het afrekenen van je winkelmandje krijg je de mogelijkheid bij 'cadeaubonnen' om de barcode van je cadeaubon als kortingscode in te geven. Heb je een bon waarvan reeds een deel gebruikt werd? Dan kreeg je per mail of in de winkel een nieuwe bon met de restwaarde en heb je de barcode van deze bon nodig.

  • Hoe lang is de cadeaubon geldig?

    Jouw cadeaubon is 3 jaar geldig, vanaf de dag van aankoop. Lekker lang zodat je hem nog kan gebruiken nadat je hem verloor en weer terugvond.

  • Ik heb een cadeaubon besteld, maar nog niet ontvangen. Wat nu?

    1. Betaling afgerond?

    Ben je zeker dat jouw betaling afgerond is? Als je het bestelproces verlaat voordat de betaling bevestigd is zal deze niet doorgaan en zal je dus ook geen cadeaubon ontvangen. Controleer hiervoor of je een betalingsbevestiging ontvangen hebt per mail.

    2. ‘Ongewenste mail’ bekeken?

    Het kan zijn dat jouw spamfilter onze mails met bevestiging van betaling en/of de cadeaubon zelf in de ‘ongewenste mail’ inbox plaatst. Controleer even of je deze daar niet terug kan vinden.

    3. Nog steeds niet gevonden?

    Heb je de cadeaubon nog steeds niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantendienst via shop@brooklyn.be. Wij sturen jou met plezier de mail opnieuw.

  • Wat als de waarde van mijn cadeaubon hoger is dan mijn bestelling?

    Bij een online aankoop krijg je een nieuwe waardebon met het tegoed per e-mail toegestuurd. In de winkel krijg je bij het afrekenen meteen de nieuwe waardebon afgedrukt mee.

  • Kan ik mijn cadeaubon gebruiken om verzendkosten te betalen?

    Neen, dit kan niet. Verzendkosten vallen buiten de bedragen die je met de cadeaubon kan betalen.

  • Wat als mijn bestelling met cadeaubon geannuleerd is door Brooklyn?

    In dat geval sturen wij jou een nieuwe cadeaubon met dezelfde waarde op.

  • Telt de cadeaubon mee voor punten op mijn klantenkaart?

    De aankoop van de cadeaubon telt inderdaad mee voor punten op jouw klantenkaart, het verzilveren ervan niet. Wie de cadeaubon koopt, belonen we zo voor de klantentrouw.

Gratis verzending vanaf €50
Gratis retour vanuit België
10% klantenkaartkorting
Specialist in broeken

Hulp nodig?

We helpen jou met veel plezier verder.

E-mail shop@brooklyn.be
BTW nummer BE 0412 018 089
Adres HQ Politieke Gevangenenstraat 34 8530 Harelbeke
Made by