Veelgestelde vragen over je bestelling

Hier kan je een antwoord vinden op veelgestelde vragen over "bestellingen".

Vind je hier het antwoord op je vraag niet terug? Geen nood, onze klantendienst helpt je graag verder. Je kan ons bereiken via het contactformulier, via +32 (0)56 21 80 24 (enkel op werkdagen tussen 8u en 17u30) of via de chat (dagelijks tussen 9 uur en 21.30 uur, ook op zon- & feestdagen).

  • Hoe kan ik mijn cadeaubon gebruiken?

    Je kan jouw Brooklyn cadeaubon gebruiken in onze stenen winkels én op de webshop. Geef tijdens het afrekenen daarvoor de barcode van jouw cadeaubon in het daarvoor bestemde vakje in en het bedrag van jouw bon zal in mindering gebracht worden van het totaalbedrag. Het saldo kan je dan via één van onze andere betaalmiddelen voldoen.

    Indien de waarde van jouw cadeaubon groter is dan de waarde van jouw aankoop dan krijg je van ons een waardebon met de restwaarde van die eerste bon.

  • Kan ik nog annuleren na bevestiging?

    Jouw bestelling is pas definitief nadat je jouw betaling hebt afgerond. Heb je nog niet betaald, dan kan je uiteraard gewoon jouw winkelmandje leeg maken of sluiten. Heb je al betaald en wens je er toch van af te zien dan kan jouw bestelling door ons nog geannuleerd worden. Neem daarvoor contact op met onze klantendienst via shop@brooklyn.be. Wij betalen jouw aankoop dan terug via jouw bankrekening.

  • Kan ik nog wijzigen na bevestiging van mijn bestelling?

    Op het moment dat jouw online bestelling bevestigd en betaald is wordt deze bij ons geplaatst. Wens je toch nog wijzigingen aan te brengen aan jouw bestelling (bijvoorbeeld maat, kleur,...) dan kan je best contact opnemen met onze klantendienst via shop@brooklyn.be. Wij helpen jou heel graag verder. Indien het artikel al onderweg is naar jou kunnen wij dit uiteraard niet meer aanpassen. Je kan dan wel het artikel naar ons retour sturen en opnieuw bestellen zoals je wenst of dit in één van onze stenen winkels omruilen.

  • Kan ik omruilen in een andere maat?

    Bestelde jij een artikel bij ons maar is dat maat niet goed? Wat jammer! Gelukkig kan je jouw artikel omruilen voor een andere maat, als deze nog op voorraad is. Stuur hiervoor een mail naar shop@brooklyn.be, zo kunnen wij het artikel alvast reserveren voor jou.

  • Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Brooklyn?

    De artikelen op onze webshop worden aangeboden tot uitputting van de voorraad. Helaas kan het gebeuren dat een bestelling, van artikelen die uitverkocht zijn, door ons geannuleerd wordt.

  • Zijn mijn artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd?

    Tot wanneer je jouw bestelling bevestigt en betaalt, blijven de artikelen in jouw winkelmandje voor iedereen beschikbaar. Het kan dus zijn dat een artikel dat jij in jouw winkelwagentje zette ondertussen door iemand anders aangekocht is en daardoor op het moment dat jij wil bevestigen niet meer beschikbaar is. Wil je helemaal zeker zijn van jouw bestelling en is het artikel laag van voorraad, dan raden wij jou aan het artikel direct te bestellen.

  • Ik bestelde iets maar kreeg nog geen bevestigingsmail, wat nu?

    Geen paniek! Het kan een tiental minuten duren tot je een bevestigingsmail gekregen hebt van ons. Indien niet, checkte je jouw spam al eens? Nog steeds niets? Neem dan contact op met onze klantendienst via shop@brooklyn.be.

Gratis verzending vanaf €50
Gratis retour vanuit België
10% klantenkaartkorting
Specialist in broeken

Hulp nodig?

We helpen jou met veel plezier verder.

E-mail shop@brooklyn.be
BTW nummer BE 0412 018 089
Adres HQ Politieke Gevangenenstraat 34 8530 Harelbeke
Made by