Veelgestelde vragen over voorraad

Hier kan je een antwoord vinden op veelgestelde vragen over "voorraad".

Vind je hier het antwoord op je vraag niet terug? Geen nood, onze klantendienst helpt je graag verder. Je kan ons bereiken via het contactformulier of via +32 (0)56 21 80 24 (enkel op werkdagen tussen 8u en 17u30).

  • Is een artikel van op de webshop altijd beschikbaar?

    Als je het artikel kan bestellen dan is het op voorraad. Het is uitzonderlijk mogelijk dat er tijdelijk kleine verschillen zijn tussen de voorraad op onze webshop en de werkelijke voorraad. Indien dit het geval zou zijn voor jouw bestelling en wij die dus niet zouden kunnen leveren dan nemen wij uiteraard persoonlijk contact met je op om samen een gepaste oplossing te vinden. Die oplossing kan erin bestaan dat wij jouw gewenste product later alsnog leveren, dat wij jou een alternatief voorstellen of dat wij jouw centen terugbetalen via jouw bankrekening.

  • Is een artikel beschikbaar in een brooklyn winkel in mijn buurt?

    Elke brooklyn shop krijgt aan de start van elk seizoen (januari en juli) dezelfde voorraad. Dat is uiteraard ook slechts een momentopname maar wel een zeer goede indicatie. Jouw maat reserveren in de winkel kan niet via de webshop.

  • Kan ik een artikel bestellen dat niet op voorraad is?

    Je kan enkel artikelen bestellen die ook effectief op voorraad zijn. Indien je echt gek bent op een artikel en wil polsen of wij dit voor jou nog kunnen bijbestellen stuur ons dan een mailtje op shop@brooklyn.Be. Wij zullen dan al het mogelijke doen om jou gelukkig te maken. Beloofd!

Gratis verzending vanaf €50
Gratis retourneren
10% klantenkaartkorting
Specialist in broeken
Made by