Veelgestelde vragen over verzending en levering

Hier kan je een antwoord vinden op veelgestelde vragen "verzending en levering".

Vind je hier het antwoord op je vraag niet terug? Geen nood, onze klantendienst helpt je graag verder. Je kan ons bereiken via het contactformulier of via +32 (0)56 21 80 24 (enkel op werkdagen tussen 8u en 17u30).

  • Wanneer betaal ik verzendkosten en hoeveel?

    Aankopen vanaf € 50 (BTW incl.) genieten van gratis verzending binnen België, Nederland en Luxemburg. Voor bestellingen met bedragen onder de € 50 betaal je de verzendkost van bpost.

    Voor alle verzendingen buiten de BeNeLux betaal je ook de verzendkosten. De verzendkosten worden automatisch door bpost berekend aan de hand van jouw bestelling. Je krijgt dit bedrag te zien tijdens het uitchecken.

  • Hoe weet ik dat mijn artikel verzonden is?

    Van zodra wij jouw pakje aan de bezorgdienst overhandigd hebben krijg je van ons een e-mail. Vanaf dat moment kan je jouw pakje volgen via de bijgevoegde Track & Trace code. Heb je geen bericht van ons ontvangen? Kijk dan eerst even in jouw ongewenste mail. Het kan al eens gebeuren dat jouw spamfilter onze mail geblokkeerd heeft.

  • Kan ik in het buitenland laten leveren?

    Wij leveren naar de meeste Westerse landen. Je kan de selectie van die landen zien in de shipping manager van bpost.

    Hier vind je een overzicht van de tarieven voor verzending van een pakje van minder dan 2 kg.

  • Wat zijn de leveringsopties?

    Je kan jouw pakje laten toekomen op een adres naar keuze (thuis, werk,...), in een Bpost afhaalpunt of in een Brooklyn winkel bij jou in de buurt.

  • Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

    Ben je niet thuis voor de levering en past jouw pakketje niet in de bus? Dan zal de postbode een afwezigheidsbriefje achterlaten in jouw brievenbus. Jouw pakket ligt dan bij het dichtstbijzijnde Bpost kantoor of afhaalpunt klaar. Je kan ook vragen of de postbode de zending een tweede keer op hetzelfde adres komt aanbieden via deze link. Indien je jouw pakket niet binnen de 14 dagen komt ophalen zal het als retourpakket naar Brooklyn terugkeren.

  • Wat is de levertermijn?

    De levertermijn in België is 1-3 werkdagen. Voor Nederland en Luxemburg geldt 2 tot 3 werkdagen. Indien de levertermijn zou afwijken brengen wij jou hiervan op de hoogte zodra wij hier zicht op hebben. Hoewel dit uitzonderlijk voorkomt zijn er omstandigheden waarbij de levertermijn kan overschreden worden:

    • Het artikel is niet meer in voorraad
    • Vertraging bij Bpost
    • Het artikel is beschadigd en wordt vervangen

    Het kan dus uitzonderlijk voorkomen dat jouw pakje vertraging oploopt bij Bpost. Hiervoor kan je hen contacteren met vermelding van jouw bestelgegevens. Zie ook ‘Is een artikel voorradig op de webshop?

  • Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

    Onze logistieke partner, Bpost biedt een Track & Trace systeem aan waarbij je de status van jouw pakje kan volgen. Wanneer wij jouw pakje voor verzending overhandigen aan Bpost krijg je een mail met de specificaties alsook het Track & Trace nummer om jouw pakje te volgen.

  • Levertermijn verstreken en nog niets ontvangen, wat nu?

    Het kan gebeuren dat de levertermijn verstreken is en je nog niets ontvangen hebt. Je kan dan best deze stappen ondernemen:

    1. Bekijk eerst de status van jouw pakket in Track & Trace. Staat er dat jouw pakket geleverd is en je hebt toch niets ontvangen?
    2. Mogelijk was je niet thuis bij levering? Kijk even in jouw brievenbus of er geen briefje van de postbode is met verdere instructies.
    3. Vraag even bij de buren of zij niet (per ongeluk) jouw pakje ontvangen hebben.

    Mail van ons ontvangen?

    Misschien was jouw bestelling niet voorradig. Kijk even na of je een mail van ons hebt ontvangen omtrent jouw bestelling waarin wij aangeven wat de reden tot vertraging is.

    Betalingsbevestiging gekregen?

    Heb je jouw betaling zeker afgerond? Het kan voorvallen dat jouw betaling niet correct afgerond is en jouw bestelling dus niet definitief bevestigd. Kijk even na of je een betalingsbevestiging ontvangen hebt per mail.

    Geen van bovenstaande?

    Neem dan contact op met onze klantendienst via shop@brooklyn.be zodat wij jou verder kunnen helpen.

  • Worden mijn artikelen in één keer bezorgd indien mijn artikelen verschillende levertermijnen hebben?

    Ja, we denken aan jouw gemak en aan het milieu. Om te vermijden dat je op verschillende momenten een pakket ontvangt met een deel van jouw bestelling worden jouw bestelde artikelen geclusterd in één pakket voor verzending.

    Wij brengen jou uiteraard op de hoogte indien hierdoor de levertermijn zou afwijken.

Gratis verzending vanaf €50
Gratis retourneren
10% klantenkaartkorting
Specialist in broeken

Hulp nodig?

We helpen jou met veel plezier verder.

E-mail shop@brooklyn.be
Made by