Veelgestelde vragen over de klantenkaart

De Brooklyn klantenkaart in 't kort

  • Een Brooklyn klantenkaart krijg je bij jouw eerste aankoop, zowel in de winkels als online wordt deze automatisch gemaakt voor jou en kan je onmiddellijk beginnen met punten sparen (je hoeft vooraf geen account te maken, na je bestelling nodigen we je via mail uit om je account te vervolledigen)
  • Met de Brooklyn klantenkaart spaar je punten bij elke aankoop. Na 10 aangekochte stuks is jouw klantenkaart vol. Bij een 11e aangekochte artikel kan je jouw punten verzilveren. Het aantal punten komt overeen met 10% van het aankoopbedrag van de 10 stuks op jouw klantenkaart.
  • Jouw korting wordt bijgehouden in de vorm van punten.
  • Je spaart 1 punt per schijf van €10 aankoop.
  • 1 punt is goed voor €1 korting in goederen.
  • Na 10 aangekochte stuks komen de gespaarde punten beschikbaar en kan je deze bij de aankoop van een 11e stuk verzilveren.
  • Je kan in alle Brooklyn shops en online op dezelfde rekening verder sparen. Zelfs binnen een gezin kun je samen sparen.
  • Je kan de punten in gelijk welke Brooklyn shop en online verzilveren.
  • Jouw gespaarde korting blijft levenslang geldig.
  • Op solden, speciale acties en betalingen met mode- of cadeaubonnen; cadeau- of ecocheques spaar je geen punten.
  • Een aangekochte stuk kan een kledingstuk zijn (jeans, blouse, jurk,...), maar ook accessoire (sokken, drinkfles, kaars, ...)
10% korting vanaf 11de stuk
  • Hoe kom ik aan mijn Brooklyn klantenkaart?

    Heb jij nog geen Brooklyn klantenkaart maar wil jij er graag een? Een Brooklyn klantenkaart krijg je automatisch bij jouw eerste Brooklyn aankoop en zo begin je onmiddellijk met punten sparen. Zowel in onze winkels als online kan je punten sparen.

    Wil je weten hoeveel punten jij al spaarde? Dat kan je zien via jouw account op onze webshop.

    Liet jij jouw e-mailadres reeds achter in 1 van onze winkels, dan spaar je jouw punten op dat e-mailadres.

    Kocht jij al artikelen in een van de Brooklyn winkels, maar liet je jouw e-mailadres niet achter? Contacteer ons dan via de chat, shop@brooklyn.be of op +32 (0)56 21 80 24, wij zorgen ervoor dat je online ook van die punten kan genieten.

  • Hoe werkt de klantenkaart?

    We belonen jouw trouw aan Brooklyn. Per schijf van 10 euro aankopen spaar je 1 punt. Na 10 aangekochte stuks krijg je jouw verzamelde punten als korting op je 11de aankoop. 10% korting dus!

  • Ben ik ook gekend bij de andere Brooklyn shops & online?

    Jazeker. Van zodra jij punten verdient op jouw kaart in 1 Brooklyn shop of op Brooklyn.be, weten alle andere Brooklyn shops dat ook. Je kunt dus in de 7 winkels en online punten sparen en verzilveren op jouw persoonlijke rekening.

  • Kan 1 gezin meerdere kaarten hebben en toch op dezelfde rekening sparen?

    Dat kan! Aan de kassa van elke Brooklyn shop kun je eenvoudig de kaarten van jouw gezin laten samenvoegen. Vanaf dat moment spaar je samen.

    Ook online kan je samen sparen. Als de klantenkaarten gekoppeld zijn spaar je samen & kun je ook met meerdere email adressen die gespaarde punten gebruiken bij een volle kaart. Snel voordeel dus om van je extra voordeel te genieten.

    Wil je meerdere klantenkaarten laten koppelen, contacteer ons dan via de chat, shop@brooklyn.be of op +32 (0)56 21 80 24.

  • Moet ik mijn kaart bij hebben tijdens elk bezoek?

    Neen. Het is niet noodzakelijk dat je elke keer jouw kaart bij hebt tijdens het shoppen. Wij kunnen perfect jouw gegevens opzoeken in onze databank en jouw nieuwe aankopen daaraan toekennen.

  • 10% korting in goederen, wat is dat juist?

    Dat betekent dat wij de waarde berekenen van 10% van de 10 door jou laatst gekochte stuks. Die waarde wordt in mindering gebracht op het door jou gekochte 11de stuk. Als jouw 10 laatst gekochte stuks bijvoorbeeld samen €650 bedroegen, dan krijg je van ons €65 korting op jouw 11de stuk.

  • Kunnen mijn punten vervallen?

    Neen. Jouw punten blijven altijd geldig. Zelfs al duurt het jaren voor je jouw kaart vol krijgt, dan nog krijg je van ons jouw beloning na 10 aangekochte stuks.

  • Wat als mijn korting groter is dan wat ik vandaag moet betalen?

    In dat geval krijg je van ons een waardebon voor het saldo van jouw kortingsbedrag.

  • Is mijn kaart vol na 10 kassa tickets of na 10 stuks?

    Jouw kaart is vol na 10 stuks. Als je dus tijdens 1 bezoek 11 stuks koopt, dan is jouw kaart meteen vol en geniet je reeds van jouw korting op het 11de stuk dankzij de eerste 10 stuks. Online loopt dit iets anders. Als je online in 1 keer 11 stuks koopt heb je nog geen volle klantenkaart die je kan gebruiken. Dat kan pas bij de volgende aankoop. Bij die aankoop gaan de punten automatisch verzilverd worden en geniet je dus van een mooie korting.

  • Hoe ken ik mijn puntensaldo?

    Wij vermelden jouw puntensaldo èn jouw aantal stuks tot een ‘volle kaart’ op elk kassaticket. Bovendien kun je je ook inloggen op Brooklyn.be om je puntensaldo onder jouw account op te zoeken. Als 3de mogelijkheid kun je aan de kassa van elke Brooklyn shop eenvoudig jouw kaart laten inscannen om het saldo te kennen.

  • Welke aankopen tellen niet mee op mijn klantenkaart?

    Op je actie- en soldenartikelen krijg je meteen al 10% of meer korting, dus die artikelen genereren geen punten op jouw klantenkaart. De aankoop van een cadeaubon telt wel mee op jouw klantenkaart, wanneer je betaalt met een cadeaubon genereert dit geen punten.

  • Kan mijn puntensaldo negatief zijn?

    Ja dat kan. Als jouw laatste aankoop alle beschikbare punten opgebruikte en jouw volgende verrichting een retour is, dan kan het puntensaldo tijdelijk negatief zijn.

  • Wat als ik mijn kaart verlies of hij wordt gestolen?

    Meld elk geval van verlies of diefstal meteen aan shop@brooklyn.be of aan een dichtbij gelegen Brooklyn shop. Wij kunnen heel snel de koppeling tussen jouw account en jouw kaart verbreken, waardoor de dief/vinder geen toegang meer heeft tot jouw punten. De punten staan immers niet fysiek op de kaart maar zijn gekoppeld aan jouw klantenrekening. Om een verlies te kunnen aanmelden, hebben wij jouw adresgegevens nodig.

  • Hoe maak ik zelf een klantenkaart aan?

    Wij maken automatisch een klantenkaart aan bij je eerste bestelling. Na je eerste bestelling ontvang je verdere instructies via mail. Zo kan je paswoord invullen en je puntensaldo raadplegen.

    Ben je reeds klant bij Brooklyn en wij kennen je email adres al. Ook goed nieuws! Je hoeft niet in te loggen bij het bestellen. Wij voegen je punten toe aan het email adres gekoppeld aan je klantenkaart. Lekker makkelijk toch!

    Reeds klant bij Brooklyn en wij kennen je email adres nog niet? Chat dan even met ons. Wij koppelen graag je email adres aan je klantenkaart na het beantwoorden van een aantal vragen.

  • Hoe kan ik samen sparen met meerdere gezinsleden

    Gezinnen kunnen bij ons samen sparen. Je kunt zo elk met je eigen emailadres/klantenkaarten samen op 1 puntensaldo sparen. Iedereen kan bij volle kaart dan ook verzilveren. Wij koppelen dan deze emailadressen/klantenkaarten samen.

    Hoe kun je koppelen? Enkel Brooklyn medewerkers kunnen dit doen. Chat even met ons. Stuur een mailtje naar shop@brooklyn.be of vraag dit in de winkel. Zo gepiept en zo bekom je sneller een volle kaart.

Vind je hier het antwoord op je vraag niet terug? Geen nood, onze klantendienst helpt je graag verder. Je kan ons bereiken via de chat (iedere dag tussen 9u en 21u30), ons contactformulier of via +32 (0)56 21 80 24 (enkel op werkdagen tussen 8u en 17u30).

Gratis verzending vanaf €50
Gratis retour vanuit België
10% klantenkaartkorting
Specialist in broeken

Hulp nodig?

We helpen jou met veel plezier verder.

E-mail shop@brooklyn.be
BTW nummer BE 0412 018 089
Adres HQ Politieke Gevangenenstraat 34 8530 Harelbeke
Made by