Veelgestelde vragen over de Brooklyn klantenkaart

Hier kan je een antwoord vinden op veelgestelde vragen over de "Brooklyn klantenkaart".

De Brooklyn klantenkaart in 't kort

  • Met de Brooklyn klantenkaart spaar je punten bij elke aankoop. Na 10 aankopen is jouw klantenkaart vol. Bij een 11e aankoop kan je jouw punten verzilveren. Het aantal punten komt overeen met 10% van het aankoopbedrag van de 10 stuks op jouw klantenkaart.
  • Jouw korting wordt bijgehouden in de vorm van punten.
  • Je spaart 1 punt per schijf van €10 aankoop.
  • 1 punt is goed voor €1 korting in goederen.
  • Na 10 aangekochte stuks komen de gespaarde punten beschikbaar en kan je deze bij de aankoop van een 11e stuk verzilveren.
  • Je kan in alle Brooklyn shops en online op dezelfde rekening verder sparen.
  • Je kan de punten in gelijk welke Brooklyn shop en online verzilveren.
  • Jouw gespaarde korting blijft levenslang geldig.
  • Op solden, speciale acties en betalingen met modebonnen, cadeau-, maaltijd- of ecocheques spaar je geen punten.
10% korting vanaf 11de stuk
  • Hoe werkt de klantenkaart?

    We belonen jouw trouw aan Brooklyn. Per schijf van 10 euro aankopen spaar je 1 punt. Na 10 aangekochte stuks krijg je jouw verzamelde punten als korting op je 11de aankoop. 10% korting dus!

    Maak je online account aan en je gespaarde punten zijn meteen zichtbaar.
    Kennen we jouw e-mailadres nog niet? Contacteer dan de klantendienst en we koppelen jouw punten aan je e-mailadres.

  • Wat betekenen die punten?

    Per aankoopschijf van €10 spaar je 1 punt. 1 punt is 1 euro waard. Op die manier krijg je dus 10% korting op jouw aankopen.

  • Ben ik ook gekend bij de andere Brooklyn shops?

    Jazeker. Van zodra jij punten verdient op jouw kaart in 1 Brooklyn shop, weten alle andere Brooklyn shops dat ook. Je kunt dus in de 7 winkels en online punten sparen en verzilveren op jouw persoonlijke rekening.

  • Moet ik mijn kaart bij hebben tijdens elk bezoek?

    Neen. Het is niet noodzakelijk dat je elke keer jouw kaart bij hebt tijdens het shoppen. Wij kunnen perfect jouw gegevens opzoeken in onze databank en jouw nieuwe aankopen daaraan toekennen.

  • 10% korting in goederen, wat is dat juist?

    Dat betekent dat wij de waarde berekenen van 10% van de 10 door jou laatst gekochte stuks. Die waarde wordt in mindering gebracht op het door jou gekochte 11de stuk. Als jouw 10 laatst gekochte stuks bijvoorbeeld samen €650 bedroegen, dan krijg je van ons €65 korting op jouw 11de stuk.

  • Kunnen mijn punten vervallen?

    Neen. Jouw punten blijven altijd geldig. Zelfs al duurt het jaren voor je jouw kaart vol krijgt, dan nog krijg je van ons jouw beloning na 10 aangekochte stuks.

  • Wat als mijn korting groter is dan wat ik vandaag moet betalen?

    In dat geval krijg je van ons een waardebon voor het saldo van jouw kortingsbedrag.

  • Is mijn kaart vol na 10 kassa tickets of na 10 stuks?

    Jouw kaart is vol na 10 stuks. Als je dus tijdens 1 bezoek 11 stuks koopt, dan is jouw kaart meteen vol en geniet je reeds van jouw korting op het 11de stuk dankzij de eerste 10 stuks.

  • Kan 1 gezin meerdere kaarten hebben en toch op dezelfde rekening sparen?

    Dat kan! Aan de kassa van elke Brooklyn shop kun je eenvoudig de kaarten van jouw gezin laten samenvoegen. Vanaf dat moment spaar je samen.

  • Hoe ken ik mijn puntensaldo?

    Wij vermelden jouw puntensaldo èn jouw aantal stuks tot een ‘volle kaart’ op elk kassaticket. Bovendien kun je je ook inloggen op Brooklyn.be om je puntensaldo onder jouw account op te zoeken. Als 3de mogelijkheid kun je aan de kassa van elke Brooklyn shop eenvoudig jouw kaart laten inscannen om het saldo te kennen.

  • Wat betekent "een volle kaart"?

    Een kaart is ‘vol’ na 10 aangekochte stuks. De korting komt dan beschikbaar vanaf een 11de stuk.

  • Welke aankopen tellen niet mee op mijn klantenkaart?

    Op je actie- en soldenartikelen krijg je meteen al 10% of meer korting, dus die artikelen genereren geen punten op jouw klantenkaart. De aankoop van een cadeaubon telt wel mee op jouw klantenkaart, wanneer je betaalt met een cadeaubon genereert dit geen punten.

  • Kan mijn puntensaldo negatief zijn?

    Ja dat kan. Als jouw laatste aankoop alle beschikbare punten opgebruikte en jouw volgende verrichting een retour is, dan kan het puntensaldo tijdelijk negatief zijn.

  • Wat als ik mijn kaart verlies of hij wordt gestolen?

    Meld elk geval van verlies of diefstal meteen aan info@brooklyn.be of aan een dichtbij gelegen Brooklyn shop. Wij kunnen heel snel de koppeling tussen jouw account en jouw kaart verbreken, waardoor de dief/vinder geen toegang meer heeft tot jouw punten. De punten staan immers niet fysiek op de kaart maar zijn gekoppeld aan jouw klantenrekening. Om een verlies te kunnen aanmelden, hebben wij jouw adresgegevens nodig.

Gratis verzending vanaf €50
Gratis retourneren
10% klantenkaartkorting
Specialist in broeken
Made by