Alles over de klantenkaart

Wat betekenen die punten?

  • Per aankoopschijf van €10 spaar je 1 punt. 1 punt is 1 euro waard. Op die manier krijg je dus 10% korting op jouw aankopen.

Kennen de andere Brooklyn winkels mij ook?

  • Jazeker. Van zodra jij punten verdient op jouw kaart in 1 Brooklyn shop weten alle andere Brooklyn shops dat ook. Je kan dus over gans het land punten sparen en verzilveren op jouw persoonlijke rekening.

Moet ik mijn kaart bij hebben tijdens elk bezoek?

  • Neen. Het is niet noodzakelijk dat je elke keer jouw kaart bij hebt tijdens het shoppen. Wij kunnen perfect jouw gegevens opzoeken in onze databank en jouw nieuwe aankopen daaraan toekennen. Om punten te verzilveren (= korting te krijgen) is het wel best dat je jouw kaart bij hebt zodat wij zeker zijn dat we de punten aan jou mogen toekennen.

10% korting in goederen, wat is dat juist?

  • Dat betekent dat wij de waarde berekenen van 10% van de 10 door jou laatst aangekochte stuks. Die waarde wordt in mindering gebracht op het door jou gekochte 11de stuk. Als jouw 10 laatst gekochte stuks bijvoorbeeld samen €650 kostten dan krijg je van ons €65 korting op jouw 11de stuk.

Wat als ik mijn klantenkaart verlies?

  • Meld elk geval van verlies of diefstal meteen aan info@brooklyn.be of aan een dichtbij gelegen Brooklyn shop. Wij kunnen heel snel de koppeling tussen jouw account en jouw kaart verbreken waardoor de dief/vinder geen toegang meer heeft tot jouw punten. De punten staan immers niet fysiek op de kaart maar zijn gekoppeld aan jouw klantenrekening. Om een verlies te kunnen aanmelden hebben wij jouw adresgegevens nodig.

Kunnen mijn punten vervallen?

  • Neen. Jouw punten blijven eeuwig geldig. Zelfs al duurt het jaren voor je jouw kaart vol krijgt dan nog krijg je van ons jouw beloning na 10 aangekochte stuks.

Wat als ik meer korting heb dan wat ik vandaag moet betalen?

  • In dat geval krijg je van ons een waardebon voor het saldo van jouw kortingsbedrag.

Is de kaart vol na 10 kassa tickets of na 10 stuks?

  • Jouw kaart is vol na 10 stuks. Als je dus tijdens 1 bezoek 11 stuks koopt dan is jouw kaart meteen vol en geniet je reeds van jouw korting op het 11de stuk dankzij de eerste 10 stuks.

Kan 1 gezin meerder kaarten hebben en toch op dezelfde rekening sparen?

  • Dat kan! Aan de kassa van elke Brooklyn shop kan je eenvoudig de kaarten van jouw gezin laten samenvoegen. Vanaf dat moment spaar je samen.

Hoe kan ik mijn punten weten?

  • Wij vermelden jouw puntensaldo èn jouw aantal stuks tot een ‘volle kaart’ op elk kassaticket. Bovendien kan je ook op www.brooklyn.be/klantenkaart inloggen met jouw gebruikersnaam en paswoord om jouw puntensaldo af te lezen. Als 3de mogelijkheid kan je aan de kassa van elke Brooklyn shop eenvoudig jouw kaart laten inscannen om het saldo te kennen.

Wat betekent ‘een volle kaart’?

  • Die term dateert nog van toen we nog met kartonnen kaarten werkten. Wij blijven net zoals toen onze klanten belonen voor elke 10 stuks die zij aankopen. Een kaart is dus ‘vol’ na 10 aangekochte stuks. De korting komt dan beschikbaar vanaf een 11de stuk.

Kan mijn puntensaldo negatief zijn?

  • Ja dat kan. Als jouw laatste aankoop alle beschikbare punten opgebruikte en jouw volgende verrichting een retour is dan kan het puntensaldo tijdelijk negatief zijn.